»Postavljata nas v območje 'nedolžnosti', preden je sprožilo fotoaparata povzročilo, da smo se zavedeli samih sebe – pred objektivnostjo, pred tehnologijo, pred uporabnostjo.«
»Kupci kupujejo predvsem tisto, kar utegne biti donosno in ne tistega, kar jih nagovori.«
»Korak naprej proti trgu sv. Marka seveda sledijo druge razkošne jahte.«
»To sta italijansko-brazilska slikarka in kiparka Anna Maria Maiolino ter turška grafičarka in fotografinja Nil Yalter.«
»Zdi se posrečena umestitev projekta Skrivnost vrta zate v javni prostor.«
»Tako da se mi počutimo kot tujec, kot tujec je tudi sam objekt, razstava in pa konec koncev, kakšno vlogo ima ta um, objekt in umetnost znotraj globaliziranega umetnostnega sveta«
»Prvo vprašanje je bilo: Kaj je to? Ta fascinacija je ostala in glede na to, da je tema bienala Tujci povsod, se mi je zazdelo, da ta objekt lahko nosi vsebino, ki bi jo lahko jaz podala«
»Kaj pravzaprav ta čudna, nestabilna struktura, ki ji rečemo umetniško delo, pravzaprav je in kako jo ta izkušnja, ki jo tukaj ponujamo, opredeljuje«
»Posvečala se bo prepletenim nedavnim zgodovinam 'vzhodov' od osnovanja gibanja neuvrščenih do danes.«
»Enigmatična entiteta z zelo specifično zunanjostjo, ki jo prepoznamo kot nekaj, česar ne moremo imenovati, govori o sami sebi, pripoveduje zgodbo svojega vstopa v umetnost, hkrati pa posredno naslovi še nekaj drugega. Sočasno predstavlja nenavadno vzporednico s tistim, kar je v središču paradigme umetnosti: je objekt, ki je tuj samemu sebi, in posledično potuji izkušnjo slehernika, ki se z njim sreča.«
»Pri tem popolnoma v oklepaj postavi njihov izvirni namen; popolnoma je irelevantno, na kaj se te nanašajo in kaj vizualizirajo, pomembna ji je samo forma njihove vizualizacije. Na isti način, kot so v klasični teoriji lepih umetnosti te predmet čiste brezinteresne estetske presoje, neomadeževane s praktičnimi oziri, je kriterij izbire znanstvenih shem njihova čisto vizualna kakovost.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju